محل برگزاری: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
نحوه برگزاری: حضوری و آنلاین به صورت همزمان
زمان شروع کلاس: اردیبهشت ۱۴۰۲
هزینه دوره برای اعضای انجمن: ۲۰.۷۰۰.۰۰۰ تومان(پرداخت به صورت اقساطی)
هزینه دوره برای عموم: ۲۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان
سرفصل ها:
اصول و مبانی بازاریابی – مبانی و مدل ها تئوری های تبلیغات – اصول و مبانی تحقیقات بازاریابی – بینش مصرف کننده – مدیریت برند – ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC ) – کاربرد تحقیقات در تبلیغات – اکو سیستم در تبلیغات – مدیریت کمپین تبلیغاتی ( طراحی کمپین ) – ارتباطات دیجیتال ( تبلیغات در وب ، تبلیغات در سوشیال مدیا) – طراحی پیام و خلاقیت در تبلیغات – مدیا پلنینگ – موارد مطالعاتی در کمپین های تبلیغاتی
مدرسین:
خانم ها: پریسا پروشانی – شهرزاد چیت ساز – سوده حبیبی
آقایان: شاهین ترکمن – محمد بلوریان تهرانی – فرزاد مقدم – ساعد جنانی – صفا صیرفی – هومن یگانی – رضا شیرازی – یوسف فراهانی – نواب قزلباش