• Slide 02
  • Im4
  1. slide 3

     تاریخچه انجمن

    پس از خاتمه جنگ تحمیلی ، صنعت تبلیغات نیز هماهنگ با رشد سریع نهادها و موسسات صنعتی و اقتصادی کشور ، فعالیت مجدد خود را شروع نمود. افزایش و رشد چشمگیر تقاضا، بازارهای جدید و عرضه کنندگان بسیاری را به وجود آورد و صنعت تبلیغات و بازاریابی - که تعداد زیادی از صنایع و حرفه های جنبی را نیز به همراه دارد - به عنوان پل ارتباطی بین بازار و مصرف کنندگان ، نقشی حساس و تعیین کننده را به عهده گرفت. بدیهیست که تداوم فعالیت در چنین بازار گسترده ، پویا و پر رقابتی ، نیاز شدیدی به وجود روابط حرفه ای ، امنیت شغلی ، فضای سالم رقابتی و مقررات روشن و جامع بین تمامی دست اندرکاران و فعالان این صنعت داشت. انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران ، بالاخره پس از رایزنی ها و انجام جلسات متعدد بحث و گفتگو و به همت تعدادی از همکاران دلسو ز ، حرفه ای و متعهد این صنعت ، در تاریخ بیست و دوم فروردین ماه یکهزار و سیصد و هفتاد و هفت تاسیس ، و پاسخی واقعی به نیازهای حیاتی و معنوی اعضا و راه حلی برای مشکلات حرفه ای موجود و آتی تمامی موسسات و شرکتهای فعال در صنعت تبلیغات بود. 

  2. resize

    اسامی هیئت موسس

     خانم شهرزاد اسفرجانی

    آقای بیژن بیرنگ

     آقای سعید تقی پور

     آقای مجید دوخته چی زاده

     آقای محمد رامهرمزی

     آقای مهدی عابدینی

     آقای امراله فرهادی

     خانم مهوش مشیری

     آقای سیامک مصفا

     آقای ایرج میرزاعلیخانی

     آقای سیامک نوروزی