تاریخچه انجمن
انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران
پس از خاتمه جنگ تحمیلی، صنعت تبلیغات نیز هماهنگ با رشد سریع نهادها و موسسات صنعتی و اقتصادی کشور، فعالیت مجدد خود را شروع نمود. افزایش و رشد چشمگیر تقاضا، بازارهای جدید و عرضه کنندگان بسیاری را به وجود آورد و صنعت تبلیغات و بازاریابی – که تعداد زیادی از صنایع و حرفه های جنبی را نیز به همراه دارد – به عنوان پل ارتباطی بین بازار و مصرف کنندگان، نقشی حساس و تعیین کننده را به عهده گرفت. بدیهیست که تداوم فعالیت در چنین بازار گسترده، پویا و پر رقابتی، نیاز شدیدی به وجود روابط حرفه ای، امنیت شغلی، فضای سالم رقابتی و مقررات روشن و جامع بین تمامی دست اندرکاران و فعالان این صنعت داشت. انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران، بالاخره پس از رایزنی ها و انجام جلسات متعدد بحث و گفتگو و به همت تعدادی از همکاران دلسوز، حرفه ای و متعهد این صنعت، در تاریخ بیست و دوم فروردین ماه یکهزار و سیصد و هفتاد و هفت تاسیس، و پاسخی واقعی به نیازهای حیاتی و معنوی اعضا و راه حلی برای مشکلات حرفه ای موجود و آتی تمامی موسسات و شرکت های فعال در صنعت تبلیغات بود.
هیئت موسس
– خانم شهرزاد اسفرجانی
– آقای بیژن بیرنگ
– آقای سعید تقی پور
– آقای مجید دوخته چی زاده
– آقای محمد رامهرمزی
– آقای مهدی عابدینی
– آقای امراله فرهادی
– خانم مهوش مشیری
– آقای سیامک مصفا
– آقای ایرج میرزاعلیخانی
– آقای سیامک نوروزی